مقاله 95-بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع المصرف250ص

مقاله 95-بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع المصرف250ص
95بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع المصرف250ص
صفحه
عنوان
فصل اول
2
1-1-مقدمه
3
1-2-بیان مسئله
4
1-3-پیشینه تحقیق
4
1-3-1-پیشینه داخلی
4
1-3-2-پیشینه خارجی
5
1-4-بیان اهمیت و ضرورت
6
1-5-اهداف تحقیق
6
1-5-1-هدف اصلی
6
1-5-2-اهداف فرعی
7
1-5-3-هدف کاربردی
7
1-5-4-هدف ارمانی
7
1-6-چهارچوب نظری
15
1-7-مدل تحلیلی…