مقاله 85-بررسی اثر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان بانک 166ص

مقاله 85-بررسی اثر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان بانک 166ص
چکیده
سازمانهاي موفق نيازمند كاركناني هستند كه بيش از وظايف معمول خود كاركرده و عملكردي فراتر از انتظارات سازمان داشته باشند. رفتار شهروندى سازماني، اقدام هايي را تشريح ميكند كه در آن كاركنان فراتر از نيازهاي از پيش تعيين شده نقش خود، عمل ميكنند و اين امر سبب بالا رفتن اثربخشي سازماني مي شود.(ابیلی،1387). رفتار شهروندی سازماني مجموعه ای از رفتارهای داوطلبانه و اختياری است که بخشي از وظایف رسمي فرد محسوب نميشود، اما با این…