رفتن به نوشته‌ها

مقاله 85-بررسی اثر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان بانک 166ص

مقاله 85-بررسی اثر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان بانک 166ص

مقاله 85-بررسی اثر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان بانک 166ص

چکیده
 سازمان‌هاي موفق نيازمند كاركناني هستند كه بيش از وظايف معمول خود كاركرده و عملكردي فراتر از انتظارات سازمان داشته باشند. رفتار شهروندى سازماني، اقدام هايي را تشريح مي‌كند كه در آن كاركنان فراتر از نيازهاي از پيش تعيين شده نقش خود، عمل مي‌كنند و اين امر سبب بالا رفتن اثربخشي سازماني مي شود.(ابیلی،1387). رفتار شهروندی سازماني مجموعه ای از رفتارهای داوطلبانه و اختياری است که بخشي از وظایف رسمي فرد محسوب نمي‌شود، اما با این…

منتشر شده در مدیریت

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *