مقاله 106-بررسی وجود و نوع رابطه بین مدیریت دانش (KM) و مدیریت روابط مشتریان130ص

مقاله 106-بررسی وجود و نوع رابطه بین مدیریت دانش (KM) و مدیریت روابط مشتریان130ص
106بررسی وجود و نوع رابطه بین مدیریت دانش (KM) و مدیریت روابط مشتریان130ص
مقدمه
هم اكنون شركتها و سازمانها بيشتر و بيشتر به اين درك مي رسند كه بايد مشتريان خود را در مركز سازمان قرار دهند و از يك فرآيند قدرتمند استراتژيك مشتري محور حمايت كنند كه شامل ثبت اطلاعات مشتريان، تقسيم بندي مشتريان، بررسي مشتريان، سرمايه گذاري در تکنولوژی و مديريت مشتريان مي باشد(Brown , 2000) تلاش در جهت مركزيت بخشيدن مشتريان در سازمانها به دهه 1960 بر مي گردد. زمانيكه…