رفتن به نوشته‌ها

خلاصه کتاب مدیریت جامع برند(مکاتب ارزشگذاری و توسعه برند ملی) نویسنده حمید خداداد حسینی و مهران رضوی- منبع دانشجویان پیام نور

خلاصه کتاب مدیریت جامع برند(مکاتب ارزشگذاری و توسعه برند ملی) نویسنده حمید خداداد حسینی و مهران رضوی- منبع دانشجویان پیام نور

خلاصه کتاب مدیریت جامع برند(مکاتب ارزشگذاری و توسعه برند ملی) نویسنده حمید خداداد حسینی و مهران رضوی- منبع دانشجویان پیام نور

خلاصه کتاب مدیریت جامع برند
(مکاتب ارزشگذاری و توسعه برند ملی)
نویسنده حمید خداداد حسینی و مهران رضوی
خلاصه کتاب مدیریت جامع برند در قالب فایل PDF  و در 42 صفحه به صورت تایپ شده تهیه شده است
منبع دانشجویان پیام نور…

منتشر شده در آموزش

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *