رفتن به نوشته‌ها

خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی- تالیف کریشناک هاوالدار-ترجمه: دکتر عبدالوند و نیکومرام- مدیریت پیام نور

خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی- تالیف کریشناک هاوالدار-ترجمه: دکتر عبدالوند و  نیکومرام- مدیریت پیام نور

خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی- تالیف کریشناک هاوالدار-ترجمه: دکتر عبدالوند و نیکومرام- مدیریت پیام نور

خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی
تالیف کریشناک هاوالدار
ترجمه: دکتر محمدعلی عبدالوند و هاشم نیکومرام
منبع رشته مدیریت پیام نور
خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی در قالب فایل PDF و تایپ شده در 108 صفحه تهیه شده است
 
فهرست مطالب:
فصل 1: ماهیت بازاریابی صنعتی
فصل2: محیط و شناسایی
فصل3: ماهیت خرید صنعتی و رفتار خرید
فصل 4:  روابط خریدار-فروشنده
فصل 5: اطلاعات بازاریابی صنعتی 
فصل6: تقسیم بندی بازار
فصل7: استراتژی محصول
فصل8: کانالهای توزیع…

منتشر شده در Uncategorized

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *